Результати моніторингових досліджень сформованості різних компетентностей вихованців закладу освіти:
І півріччя 2023 року
Освітні лінії |
Рівні засвоєння |
|||||||
Високий |
% |
Достатній |
% |
Середній |
% |
Низький |
% |
|
Особистість дитини |
19 |
14,7 |
54 |
41,9 |
54 |
41,9 |
2 |
1,5 |
Дитина в соціумі |
9 |
7,0 |
57 |
44,2 |
60 |
46,5 |
3 |
2,3 |
Дитина в природному довкіллі |
6 |
4,7 |
49 |
38,0 |
69 |
53,5 |
5 |
3,8 |
Дитина у світі мистецтва |
3 |
2,3 |
49 |
38,0 |
74 |
57,4 |
3 |
2,3 |
Гра дитини |
11 |
8,5 |
69 |
53,5 |
47 |
36,4 |
2 |
1,6 |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
4 |
3,1 |
54 |
41,9 |
68 |
52,7 |
3 |
2,3 |
Мовлення дитини |
9 |
7,0 |
56 |
43,4 |
62 |
48,1 |
2 |
1,5 |
Середня кількість в % |
|
6,8 |
|
43,0 |
|
48,1 |
|
2,1 |